Választható fizetési módok
Webáruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankártyával.
-
SimplePay - online fizetési mód biztonságos SimplePay (by OTP) rendszeren keresztül.
-
Banki átutalás - a megrendelés leadásakor e-mailben értesítünk, hogy a rendelésed rögzített állapotba került, és amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelésedet feldolgozzuk, ezután e-mailben küldünk minden további információt.
-
Utánvét - a küldemény átvételekor az MPL futárszolgálat munkatársánál, PostaPont Partnereknél, a Postákon készpénzben vagy bankártyával fizethetsz. A FoxPost és MPL csomagautomatáknál csak bankkártyával van lehetőséged kiegyenlíteni az utánvét díját. Utánvét díja minden esetben 490 Ft.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett vannak feltüntetve. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a szállítási költséget. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Válaszható szállítási módok
- GLS csomagszállítás
Szállítási díjak:
A GLS Flex Delivery szolgáltatást biztosít a házhozszállítás esetén: a GLS értesíti a címzettet a csomagszállításról és több kézbesítési lehetőséget is kínál.
A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.
A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a GLS, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítik e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.
A FlexDeliveryService szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.
A FlexDeliveryService szolgáltatással a címzettek tevékenyen bekapcsolódhatnak a logisztikai folyamatba, ami nemcsak hozzájárul a sikeres kézbesítéshez, hanem jelentősen növeli az ügyfélkiszolgálás minőségét is.
A csomagküldemények GLS Automatába történő kézbesítéséről a címzetteket e-mailben értesíti a GLS, a csomagok átvételére 7 naptári nap áll rendelkezésre. Ezután a csomag visszakerül a feladóhoz.
A GLS Csomagpontokon is rugalmas átvételi lehetőségeket biztosít, ebben az esetben is e-mailben/SMS-ben értesíti a címzettet a csomag érkezéséről.
- MPL Üzleti csomag szolgáltatás, a Magyar Posta Zrt. nem egyetemes, belföldi szolgáltatása
Szállítási díjak:
A kiszállítás díja 20.000 Ft rendelési értéktől díjmentes, azt a webáruház állja.
A kézbesítés folyamata a választott kézbesítési mód alapján:
- Házhoz kézbesítésnél/ MPL Futárszolgálat
Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére.
Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.
- Kézbesítés PostaPontra:
A Postára (Postán maradóként) vagy Partner PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 munkanap. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében lehetséges. Több, mint 180 postánál - külön díjfelszámítása nélkül – a hétvégi nyitvatartási rend miatt szombaton is átvehetők a pénteken 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok.
- Kézbesítés Csomagautomatára:
Csomagautomatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára és e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az üzenet kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető.
A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés többletszolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál bankkártyával kell rendeznie az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik. Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt az MPL beszállítja a postára. Ekkor a címzett SMS-ben és e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (a feladó megjelölése szerint 5 munkanap áll rendelkezésére).
A címzett kérheti a csomag ismételt házhoz kézbesítését. Ezt az MPL díj ellenében látja el a sikertelen kézbesítési kísérlet miatt letétbe helyezett és a postán maradóra címzett küldemények vonatkozásában. Az MPL házhoz szállítás, postai átvétel és csomagautomatán történő átvétel esetén is biztosít bankkártyás utánvét-fizetési lehetőséget a címzettek részére. A szolgáltatás országos viszonylatban érhető el.
További információk: https://www.posta.hu A Küldemény érkezése menüpont alatt találsz további információkat.
- FOXPOST csomagküldő szolgáltatás
Foxpost Csomagautomata szállítási mód díj. 990 Ft
Csomagodat 3 napig tudod átvenni az automatákból (munkaszüneti vagy ünnepnap nem számít bele), az utánvét díját bankkártyával tudod kifizetni.
A kiszállítás díja 20.000 Ft rendelési értéktől díjmentes, azt a webáruház állja.
Csomagátvétellel kapcsolatos információk: https://foxpost.hu/csomagatvetel