Fizetés és szállítás

Választható fizetési módok

Webáruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankártyával.

  • SimplePay -  online fizetési mód biztonságos SimplePay (by OTP) rendszeren keresztül.

  • Banki átutalás - a megrendelés leadásakor e-mailben értesítünk, hogy a rendelésed rögzített állapotba került, és amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelésedet feldolgozzuk, ezután e-mailben küldünk minden további információt. 

  • Utánvét - a küldemény átvételekor az MPL futárszolgálat munkatársánál, PostaPont Partnereknél, a Postákon készpénzben vagy bankártyával fizethetsz. A FoxPost és MPL csomagautomatáknál csak bankkártyával van lehetőséged kiegyenlíteni az utánvét díját. Utánvét díja minden esetben 490 Ft.


Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett vannak feltüntetve. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a szállítási költséget. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.


Válaszható szállítási módok

 

  • GLS csomagszállítás

Szállítási díjak:

GLS futárszolgálat szállítási mód díja bruttó 1590 Ft.
GLS Csomagautomata szállítási mód díja bruttó 990 Ft
GLS CsomagPont szállítási mód díja bruttó 990 Ft
 
A kiszállítás díja 20.000 Ft rendelési értéktől díjmentes, azt a webáruház állja.
 

A GLS Flex Delivery szolgáltatást biztosít a házhozszállítás esetén: a GLS értesíti a címzettet a csomagszállításról és több kézbesítési lehetőséget is kínál.
A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.

A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a GLS, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítik e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.
FlexDeliveryService szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.
FlexDeliveryService szolgáltatással a címzettek tevékenyen bekapcsolódhatnak a logisztikai folyamatba, ami nemcsak hozzájárul a sikeres kézbesítéshez, hanem jelentősen növeli az ügyfélkiszolgálás minőségét is.

A csomagküldemények GLS Automatába történő kézbesítéséről a címzetteket e-mailben értesíti  a GLS, a csomagok átvételére 7 naptári nap áll rendelkezésre. Ezután a csomag visszakerül a feladóhoz. 

A  GLS Csomagpontokon is rugalmas átvételi lehetőségeket biztosít, ebben az esetben is e-mailben/SMS-ben értesíti a címzettet a csomag érkezéséről.

 

  •  MPL Üzleti csomag szolgáltatás,  a Magyar Posta Zrt. nem egyetemes, belföldi szolgáltatása

Szállítási díjak: 

MPL futárszolgálat szállítási mód díja bruttó 1490 Ft.
MPL Csomagautomata szállítási mód díja bruttó 990 Ft
MPL Posta Pont szállítási mód díja bruttó 990 Ft
MPL  Postán maradó szállítási mód díja: 990 Ft

A kiszállítás díja 20.000 Ft rendelési értéktől díjmentes, azt a webáruház állja.

 A  kézbesítés folyamata a választott kézbesítési mód alapján:

  • Házhoz kézbesítésnél/ MPL Futárszolgálat

 Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére.

Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

  •  Kézbesítés PostaPontra:

A Postára (Postán maradóként) vagy Partner PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 munkanap. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében lehetséges. Több, mint 180 postánál - külön díjfelszámítása nélkül – a hétvégi nyitvatartási rend miatt szombaton is átvehetők a pénteken 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok.

  •  Kézbesítés Csomagautomatára:

Csomagautomatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára és e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az üzenet kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető.

A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés többletszolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál bankkártyával kell rendeznie az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik. Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt az MPL beszállítja a postára. Ekkor a címzett SMS-ben és e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (a feladó megjelölése szerint 5 munkanap áll rendelkezésére).

A címzett kérheti a csomag ismételt házhoz kézbesítését. Ezt az MPL díj ellenében látja el a sikertelen kézbesítési kísérlet miatt letétbe helyezett és a postán maradóra címzett küldemények vonatkozásában. Az MPL házhoz szállítás, postai átvétel és csomagautomatán történő átvétel esetén is biztosít bankkártyás utánvét-fizetési lehetőséget a címzettek részére. A szolgáltatás országos viszonylatban érhető el.

További információk: https://www.posta.hu  A Küldemény érkezése menüpont alatt találsz további információkat.

  • FOXPOST csomagküldő szolgáltatás

Foxpost Csomagautomata szállítási mód díj. 990 Ft

Csomagodat 3 napig tudod átvenni az automatákból (munkaszüneti vagy ünnepnap nem számít bele), az utánvét díját bankkártyával tudod kifizetni.

A kiszállítás díja 20.000 Ft rendelési értéktől díjmentes, azt a webáruház állja.

 Csomagátvétellel kapcsolatos információk: https://foxpost.hu/csomagatvetel