Elállás, termék-visszaküldés

Módosítani szeretném a rendelésem, mit tegyek?

Kérlek, módosítási szándékod a rendelés leadását követően a lehető hamarabb jelezd nekünk, hogy még időben, a csomag kiküldése előtt tudjunk Neked segíteni. Módosítási kérelmedet a rendelésazonosítóddal együtt a hello@honestskincare.hu e-mail címre tudod elküldeni. A csomagokat a rendelés beérkezését követő 1-3 munkanapon belül küldjük el számodra, így ha szeretnéd módosítani a megrendelést, általában ezen az időintervallumon belül megteheted. Amennyiben már feladtuk a csomagodat, erre sajnos nincs mód.

A csomagot mégsem szeretném átvenni, mit tegyek?

Kérlek, ilyen esetben minél hamarabb jelezd felénk a hello@honestskincare.hu e-mail címen, hogy a csomagot nem szeretnéd, vagy mégsem fogod tudni átvenni. A csomagban lévő termékek árát a szállítási díj levonása után az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszautaljuk. Ez a megoldás csak abban az esetben érvényes, ha jelezted felénk.

Átvettem a csomagot, de el szeretnék állni a vásárlástól és visszaküldeni. Ez esetben mit tegyek?

A csomag átvételtől számított 14 napon belül van lehetőséged a kizárólag bontatlan csomagolású termékeket visszaküldeni. Kibontott, használt termékeket nem áll módunkban visszavenni. Visszaküldési szándékoddal kapcsolatban kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot a hello@honestskincare.hu e-mail címen, melyben tüntesd fel a rendelésazonosítódat is a gördülékenyebb ügyintézés érdekében Az elállással kapcsolatos további tudnivalókkal kapcsolatban bővebben tájékozódhatsz az ÁSZF-ből, és kérdezz bátran, ha bármilyen kérdésed felmerül.

Mi a visszaküldés menete?

Miután egyeztettük a részleteket, illetve a visszaküldéshez szükséges címzési adatokat, tedd a termékeket egy dobozba, úgy, hogy ne sérüljenek, és küldd vissza a megbeszéltek szerint.

Mit tegyek, ha a csomag sérülten érkezett vagy hiányos?

Amennyiben a csomag láthatóan sérült szállítás közben, kérlek, mindenképp jelezd a futárnak, vetess fel jegyzőkönyvet. Dönthetsz úgy is, hogy a sérült, hiányos csomagot nem veszed át, de erről is mindenképpen vetess fel jegyzőkönyvet!  

Kérünk, hogy minden esetben (fotóval mellékelve) jelezd ezt a hello@honestskincare.hu e-mail címen.

Amennyiben átvetted a sérült csomagot, (jegyzőkönyvvel), nézd meg, hogy minden rendelt termék benne van-e. Abban az esetben, ha hiányos, jelezd ezt is nekünk, fotóval és jegyzőkönyvvel mellékelve. Minden esetet kivizsgálunk.

Mit tegyek, ha allergiás reakciót tapasztaltam?

Allergiás reakció/érzékenység sajnos bárkinél, bármelyik összetevőtől előfordulhat, így ezért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, csak a bontatlan terméket tudjuk visszavenni. Javasoljuk, vásárlás előtt nézd meg az összetevő listát (INCI/INGREDIENTS), vagy kérdezz tőlünk bátran, szívesen segítünk mind az összetevőkkel, hatóanyagokkal kapcsolatban, mind pedig a használatra vonatkozóan.